شنبه ۳ آذر
دوری شعری از ستاره حیدری
از دفتر رهگذر خاطره ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۰۰:۱۳ شماره ثبت ۲۵۹۵۴
بازدید : ۴۷۷ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب ستاره حیدری
|
باز مرغ دل من گمشده ي طوفان است
آسمان غزلم نقطه ی بي پايان است
باز دل بی تو اسیر درد بی درمان است
سهم من از دوری تو دیده گریان است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.