جمعه ۲ آذر
سرراهت کبوتر های حیدر (برای تولد حضرت زهرا) شعری از فاطمه خواجویی راد
از دفتر باغ نور نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ۱۶:۱۱ شماره ثبت ۲۵۶۹۸
بازدید : ۵۶۵ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر فاطمه خواجویی راد
آخرین اشعار ناب فاطمه خواجویی راد
|
سرراهت کبوتر های حیدر
کنار بر که دل می زند پر
تویی یک جلو ه ی بی مثل و مانند
تویی جان ِ علی در جان ِداور
تو یی سیب ِدرخت آفرینش
تورا چیده ،علی مولای خیبر
صد ده پنجره وا می شود از
سحرگاه ِ علی !درچشم ِساغر؟!
حوالی ِ نگاهت سفره ی صبح
شده مهمان !دل ِ من ،شاد کوثر
تویی اول تویی در عشق آخر
گرفتار نگاهت شد پیمبر
غزل های دلم نذر نگاهت
غزل ها می دهند بوی معطر
تمام لحظه ی شعرم غزل شد
فدایت این غزل روشن ترین تر...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.