پنجشنبه ۱ آذر
استعاره در باران شعری از سیدعلی اصغر موسوی
از دفتر حریر تغزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ۰۱:۱۲ شماره ثبت ۲۵۲۷۶
بازدید : ۱۲۴۳ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر سیدعلی اصغر موسوی
آخرین اشعار ناب سیدعلی اصغر موسوی
|
استعاره در باران
تا بهانه میگیرد، دل دوباره در باران
ابرهای غمگین را، پاره پاره در باران
من بهانه میگیرم، لحظههای غربت را
آه از اینکه خواهم شد، بی ستاره در باران؟
در سکوت هر کوچه، لحظه لحظه میپیچد
این صدا که میآید، یک سواره در باران
چکه چکه میافتد، قطره قطره میریزد
از رگ بلور شب، استعاره در باران
خوب و بد نمی دانم، آیه آیه میخوانم
هر چه میکنم با دل، استخاره در باران
* *
شعله شعله گل کردم، در خزان تنهایی
تا دلم چو خاکستر، زد شراره در باران
سید علی اصغر موسوی
قم- 1378
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سر بلند باشی