دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر عزیزکلهر بنیانگذار شعر وحشت ایران
آخرین اشعار ناب عزیزکلهر بنیانگذار شعر وحشت ایران
|
آسیابان
آسیا بان
استخوان های مرا آرد کن
تا کودکان آفریقا گرسنه نخوابند
تقدیم به سایت شعر ناب و همه دست اندرکاران زحمت کش و بزرگش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.