جمعه ۲ آذر
بوی عشق شعری از آنا پورتقی
از دفتر نگاه آبی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۳ ۱۰:۲۳ شماره ثبت ۲۴۸۷۴
بازدید : ۷۳۴ | نظرات : ۱۴۳
|
آخرین اشعار ناب آنا پورتقی
|
بوی عشق می آید.
در سرای بی کسی، چه کسی بر دو نگاه ،گلاب محبت پاشیده است؟!
حسی با طعم عسل و دارچین.
چرا شیرینی اش را ملس می فهمم؟
آه که چه زیباست!
در رویاهایم
بدون هیچ قیدو بندی،
فقط بوی عشق ، می آید.
پ.ن
شاعران
عاشق بمانید...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.