سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      جلــوه ی آرنـــــد *

      شعری از

      مژگان منوچهری

      از دفتر رایحــــــــه نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ۱۳:۲۸ شماره ثبت ۲۴۶۲۴
        بازدید : ۸۱۸   |    نظرات : ۸۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مژگان منوچهری

      آمــــدی سبـــــــزترین   روز خــــدا  آوردی

      عالمی شـــور جـدا  ، شـعـــر  جــدا  آوردی

      آمدی برکت چشمـــان  تو مــواجــــــــم کرد

      دست کـــارون شـدی از چشمه صفا آوردی

      آمدی در شبـــ من جلــوه ی آرنـــــد * شدی

       از کجــا عشـــــــق مـــرا تا به کجا آوردی

      فصل خرما پز اهـــــــــواز مگــر آمده بود؟

      که شـــــــراب رطبت هدیـــه ی ما آوردی؟

      پشت مژگــان تو در بندم و اینبار به عشق

      قفســـم رنگــــــــ زدی نقش  طـــلا آوردی

      عاقبت سعی وصفــــای تو مسلــمــانم کرد 

      ای که از قبلــه ی  اهـــواز   خـــدا آوردی

      چشم تو قافیه ام داد که شاعــــــــــر بشوم

       ناز چشـــــمــان تو کــه راهنـــــما آوردی

       

       

      * آرند : نام ستاره ای دنباله دار

      با سپاس بی کران از راهنمایی ها ی استاد فرهیخته و ارجمندم جناب حسین دلجوئی (امیرِ غزل) که در ویرایش این سروده با بنده همکاری فرمودند.

      پیشاپیش نوروز باستانی 1393 را خدمت تمامی اهالی محترم کوچه باغ " شعر ناب " تبریک عرض می کنم. امید که سال نیکویی پیش رو داشته باشید. -ۣۜۜ✿≈ ❀

      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0