جمعه ۲ آذر
رایحــه ی گلــــها ≈ۣۜۜ҉ஐீ҉̶❀ شعری از مژگان منوچهری
از دفتر رایحــــــــه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ۰۳:۱۲ شماره ثبت ۲۲۷۷۵
بازدید : ۱۰۱۹ | نظرات : ۸۸
|
آخرین اشعار ناب مژگان منوچهری
|
یاد باد آنکه نگاهش نفســـی در ما بــود
آسمــــــان دلــــم از هر طرفی پیــدا بــود
تا شمیـم نظرش روی نگاهم می ریخت
در خیـــال غزلــم رایحــــه ی گلــــها بــود
-≈ۣۜۜ✿≈
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.