جمعه ۲ آذر
فرياد سكوت 6 شعری از محسن نصيري(هامون)
از دفتر فرياد سكوت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ۲۲:۳۴ شماره ثبت ۲۴۵۹۹
بازدید : ۳۶۲ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر محسن نصيري(هامون)
آخرین اشعار ناب محسن نصيري(هامون)
|
بسته گيسوي بلندش چون كمند
قامتش بالا تر از سرو بلند
از نگاه تو شدم در التهاب
فارغم كن از غم و لختي بخند
همچو چشم تو نديدم جام مي
و بسان شهد لب هاي تو قند
دل سپردم گرچه پيران گفته اند
تا مرنجي،بر كسي دل را نبند
من كه با وهم نگاه تو خوشم
كي دهم گوشم به پيران و به پند
در خطرگاه غم سوزان عشق
شوق ديدار تو باشد چون سپند
روح غرق آتش من با تو خوش
وز شكستن در كنارت سربلند
خون ديده همچو مي سر مي كشم
تا نشستي در دل خونين پسند
گر چه در آخر پر پروانه سوخت
خفتگان پيله زين آخر خوشند
هر چه از كوي تو مي آيد نكوست
گر رساند بر دل هامون گزند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.