جمعه ۲ آذر
\شقایق\ شعری از مرید هواسی(مرشد)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ۲۲:۲۱ شماره ثبت ۲۴۵۹۸
بازدید : ۶۱۴ | نظرات : ۴۵
|
دفاتر شعر مرید هواسی(مرشد)
آخرین اشعار ناب مرید هواسی(مرشد)
|
کجایی دین و دنیایم شقایق؟
بیا تعبیر رویایم شقایق
بیا نامردمان بالم شکستند
ببین پرواز بیجایم شقایق
تماشا کن که گیسوهای باران
کمند افکنده در پایم شقایق
ببین تنها غزال ایل باران
چگونه کرده رسوایم شقایق؟
به فریادم رس ای شعر دل انگیز
که خون می بارد از نایم شقایق
سرشک دیده گانم گشته دریا
امان از چشم شیدایم شقایق
ببین بعد از غروب چشمهایت
چه دلتنگند شبهایم شقایق
دلم با خاطراتت عالمی داشت
قسم بر روح بابایم شقایق
درون باغ سبز خاطراتت
شبی آهسته می آیم شقایق
به چمانت قسم جز شهر چشمت
کسی نشناخت معنایم شقایق
ببین من تا کجاها می کشانم
تو را با شعر زیبایم شقایق
اگر صدها غزل از عشق گویم
تویی اوج غزلهایم شقایق
مرید هواسی(زمستان 1379) عباس آباد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.