پنجشنبه ۱ آذر
شب دیدار شعری از مرید هواسی(مرشد)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ۰۰:۱۶ شماره ثبت ۲۸۴۳۱
بازدید : ۹۰۵ | نظرات : ۴۳
|
دفاتر شعر مرید هواسی(مرشد)
آخرین اشعار ناب مرید هواسی(مرشد)
|
این صدا از سینه ای غمبار می آید عزیز
بعدِ این شبها شب دیدار می آید عزیز
برگ زردی از درخت ریشه دار خاطرات
پشت رویاهای من هر بار می آید عزیز
غصه هایم در دل خورشید بود اما خودم...
گفته بودم در غروبی یار می آید عزیز
پشت هیچستان شعرم یک تبسم گم شده است
این تبسم با غمی تبدار می آید عزیز
گر چه می دانم پس ِ هر خنده باشد گریه ای
با همین هم خنده ام بسیار می آید عزیز
هر کسی پا می نهد در سرزمین شعر عشق
گر چه سالم رفت او بیمار می آید عزیز
از در و دیوار هم بوی صداقت می رسد
آری این شعر از در و دیوار می آید عزیز
مرید هواسی(زمستان1378)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.