دوشنبه ۵ آذر
فرياد سكوت 5 شعری از محسن نصيري(هامون)
از دفتر فرياد سكوت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ۲۱:۲۲ شماره ثبت ۲۴۵۵۴
بازدید : ۳۳۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محسن نصيري(هامون)
آخرین اشعار ناب محسن نصيري(هامون)
|
گفتي ز غم خويش،سفربايد كرد
از اين تن بدنام،گذر بايد كرد
در حسرت پرواز،نمي خواهم ماند
بر خانه ي افلاك،نظر بايد كرد
از شب نهراسيم،كه در ابهام است
راهي ز دل شب به سحر بايد كرد
يك عمر نرفتيم و مي ترسيديم
فهميده ام امروز،خطر بايد كرد
در دامنه ي خاك،نباشد راهي
انديشه ي پرواز،به سر بايد كرد
در وهم شب و ترس نمي بايد ماند
وز اين همه تكرار حذر بايد كرد
در ساحل آرام اگر چيزي نيست
در جوشش امواج اثر بايد كرد
هرگز نهراسيم ز خود بگذشتن
انديشه از اين خاك به در بايد كرد
با ضربه ي شمشير نمي ميرد غم
او را به سر تيغ هنر بايد كرد
هامون شود آرام كه چون ياد دوست
بر همهمه ي ترس سپر بايد كرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.