شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر محمود هواسی(شوریده دره شهر)
آخرین اشعار ناب محمود هواسی(شوریده دره شهر)
|
غمخوار نمی خواهی نیلوفر تنهایم؟
غیر از تو نمی روید در گلشن رویایم
چون غنچه که می کوشد تا گل بشود روزی
آهسته تو جا کردی در این دل شیدایم
همچون شبحی مجنون شبها که تو در خوابی
اطراف تو را هر شب با حوصله می پایم
در اوج پریشانی یک لحظه صدایم کن
با دیده بارانی در خواب تو می آیم
شعرم همه دلتنگی...اینجا تو نمی یابی
یک مصرع شادی را در متن غزلهایم
یخ کرده نفسهایم نزدیک زمستان شد
بغضی به گلو... شعرم خشکیده به لبهایم
"شوریده"دل رسوا با یاد تو شد شاعر
پاییز دو چشمانت تابیده به دنیایم
محمود هواسی(پاییز 1383)
پ .ن:بیت آخر یک سال بعد اضافه شد.
اینجا دلی بارانیست...
به یاد تو ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.