جمعه ۲۵ آبان
همه چیز نامعمول طبق معمول شعری از بنجامین بتا
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ۱۳:۵۸ شماره ثبت ۲۴۲۲۳
بازدید : ۷۷۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بنجامین بتا
|
باز هم شب بودُ،خورشید درخشان/طبق معمول همه چیز نامعمول/بغض ذوق میکرد/جاری بود/رود هم زاری،خالی بود...
مرد خسته/آموخته بیداری/خسته اما محضه/ دروغ تکراری/دیوار بی ابی/فضای بازبودُ/درها بسته/بغضش را خورد/ذوقش هم مرد/حسرت مردُ/برفُ/سرما بود/غفلت نکرد/انچه کرد/غم گرچه کم با ما نکرد...
درد بود/ جاری بود/همچو حوض بی ماهی/بی تاب درخت/روی تخت/نقاشی شده/خشکیده شده در باغ/قایقُ سهراب که ساخت/مجنونم یودش که باخت!/لی لیم تاخت/فرهاد میباخت/سهراب میساخت...
با ز هم شب بود/شمع بود/پروانه/خانه ارامه /انکه این دل را شکست/یه گوشه نشست/همین بودش که هست/طبق معمول همه چیز نامعمول همین بودش که هست/شمع سوزان این پروانه مست....
بنیامین بتا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.