جمعه ۲ آذر
درعشق مسلمانم! شعری از ژیلاراسخ
از دفتر واژه های تنهایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ۰۸:۰۳ شماره ثبت ۲۳۹۰۳
بازدید : ۶۳۱ | نظرات : ۳۸
|
|
درعشق مسلمانم!
من کـــی غزلـــی گویـــم
چون بحرنمی دانم
تو ساغــــری و من مِی ،
یک جرعه بنوشانم.......
دربند دوچشـــم تــــو ،
دل سخت گرفتـــــارست
تو طـــوطــــی شکّرخا........
من بنده ،تو سلطانم
در ماتــــم یک گل خنــــد ،
صد بند به پا افتاد
آن خانـــه وُ این جانــــم، تحفه ، بیا جانم
لطف کرم ایزد،داده َست بشارت ها
باوربکن ای جانم.........
درعشق مسلمانــــم
من درس تــــو می خوانـــم،
درمدرسه ی چشمت
بیچــــاره دل محــــزون ........
گفته َست که زندانم؟!
تو شُرب شــــرابــــی و ،
من دُردِ ته جامت
ای مــــن وتمـــــام من ،
برگرد به درمانم
توحکم رهایی ده ،امروز ،و یا فردا
آزاد کن این جانــــم ،
چون سخت پریشانم
درعشق مسلمانم!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.