جمعه ۲ آذر
حسرت پرواز 10 شعری از محسن نصيري(هامون)
از دفتر حسرت پرواز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ۰۹:۳۰ شماره ثبت ۲۳۸۶۳
بازدید : ۴۱۱ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر محسن نصيري(هامون)
آخرین اشعار ناب محسن نصيري(هامون)
|
يك شب ز غم چشم تو شد قصه اي آغاز
پر مي زدي و در دل ما حسرت پرواز
آن شب كه رخ ماه تو از ديده جدا شد
دانسته كه سويت بشود روز دگر باز
نالانم از اين فال پر از غربت عالم
با غصه بنا گشته در اين حنجره آواز
آن شب كه به صد ناز و خرامان گذرم كرد
گفتا كه مرا ناز جهان بوده به صد راز
من خسته تر از پيري پيران جهان
با اين دل رنجيده چگونه بكشم ناز
بشكستم و اندر قفس شب ننشستم
اينگونه كه با تار شكسته بزنم ساز
جان را به چه قيمت به كف آوردم و گفتي
در راه خطرناك شب عشق،تو سرباز
بگذر ز سياهي شب اي ديده ي هامون
از اين همه ظلمت تو بيا در دل خود تاز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.