صدایم کن ....
صدایم کن که پاییــــــــــــــــزم بریزد از صدای تو
نمانَد در خیال من بجـــــــــــــــــز عهد و وفای تو
دراین خشکیده کوهسـتان سراغ چشمه می گیرم
کسی راهی نمی داند که گیــــــــــــرم رد پای تو ؟
به روی باغ امیدم دری نگشــــــــــــــــودی و رفتی
تمام آسمان پر شد ز ابر غصــــــــــــــــــه های تو
دراین تاریخ پژمـــــــــــردم دراین جا بی هدف مردم
به هر نامردمـــــــی بردم تمـــــــــــنای شفای تو
من و ســـــــــــرمای بی باور، زپا افتـــــاده ام دیگر
دراین پاییز ویرانگر کجــــــــــــــــــا جویم هوای تو ؟
سرود خسته ی دل را به گــــــــــــــام شور افزودم
که تاشاید بیارامم ز شهــــــــــــــــــــــناز و نوای تو
من از بی مرگــــــــــــی نامت دراین آئینه خشنودم
((فلک را سقف بشـــــــــکافم )) که آیم پا به پای تو
ز چشم کودکی دیدم طلــــــــــــــــوع روشن روزی
که می روید گلی نورس زباغ خنــــــــــــــده های تو
تقدیم به آسمان میهنم ...!