جمعه ۲ آذر
شب شی و ششم... شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر شبانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ۱۸:۳۰ شماره ثبت ۲۳۶۸۴
بازدید : ۶۰۴ | نظرات : ۴۱
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
با آنکه عبا و داغ پیشانی داشت
سجّاده و ذکر و صوت قرآنی داشت
در وصف خباثتش حدودن سی روز
در مسجدمان ،شِمر،سخنرانی داشت...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.