جمعه ۲ آذر
حسرت پرواز 6 شعری از محسن نصيري(هامون)
از دفتر حسرت پرواز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۰۹ شماره ثبت ۲۳۶۶۴
بازدید : ۳۸۷ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر محسن نصيري(هامون)
آخرین اشعار ناب محسن نصيري(هامون)
|
مرغي زغم خويش رها شد به شهامت
در كوچه ي مي خانه بزد سر به اقامت
دل گشته دعا گويش اگر از بر ما رفت
شايد كه به منزل برسد سر به سلامت
تنها شدن از روز ازل آخر ما بود
هرگز به چنين غم نكنم ديده ملامت
كوتاهي دستم چه شود در ره مقصود
آيا برسد تا سر آن سروي قامت
روزي كه سپردم به تو دل را تو نگفتي
هرگز خبر اين همه اندوه و ندامت
كي در سخنت بود كه در قصه اين عشق
هم صحبت شب ها بشوم تا به قيامت
ديوانه دلم را كه غريب همه دنياست
در پاي غم عشق تو دادم به غرامت
هامون نگهش را ز غم و كار جهان شست
شايد كه نگاهش كني از روي كرامت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.