جمعه ۲ آذر
شب سی و چهارم... شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر شبانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ۲۰:۵۳ شماره ثبت ۲۳۵۲۹
بازدید : ۵۴۷ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
ای نسل عزیز رهروان قابیل!
ای آدمیان ساده ی هردمبیل!
دنیا به سر آمده ،نجنگید دگر
قربان شما!،شادروان عزراییل...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.