پنجشنبه ۱ آذر
گذشته شعری از ناهید فتحی (راشا)
از دفتر خاکستری نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ۱۲:۲۸ شماره ثبت ۲۳۴۷۰
بازدید : ۱۰۰۹ | نظرات : ۶۷
|
دفاتر شعر ناهید فتحی (راشا)
آخرین اشعار ناب ناهید فتحی (راشا)
|
واژه هایم را صرف می کنم
از گذشته می ترسند...
پنهان می شوند در حالم
به لبخندهایم باز می گردم
سکوت...
عریانی خاطرات دور
نزدیک...
من سرگشته
ثانیه هایم...
صرف می شویم
در پندارهای گذشته
حال...
مالیخولیای اینده
بی آنکه توباشی...
................................
من بی خاطره
واژه ایم را صرف می کنم
بی رویا...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.