جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ناهید فتحی (راشا)
آخرین اشعار ناب ناهید فتحی (راشا)
|
و ما دوره میکنیم
خطهای پیشانی چروکیده فصل ها را
و قامتمان خم می شود
در میان تیک تاک بی رحمانه لحظه ها
می گذریم...
و پلهای شکسته
چون خستگی مفرط پلک هایی که
در حسرت دیدار سحر خواب ندیده اند
بدرقه مان می کنند
و ما هنوز با تلنگری
بر پوست شب
بیدارنمی شویم ...
مبادا ابی سحر
چشمهای سیاهمان را بیازارد
ما می گذریم
و پلهای شکسته...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا وعالی سروده اید
و پر محتوا
قلمت سبز
درپناه حق