مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
شنبه ۳ آذر
دفاتر شعر ژيلا شجاعي (يلدا)
آخرین اشعار ناب ژيلا شجاعي (يلدا)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
مثل هر سال مي شه آغاز
بازم جشن عاطفه باز
تو دلامون، فرش بي ريايي پهن ميشه
تو قلبامون ،مهر و صفا جا ميشه
بياين با هم مهربوني رو صدا كنيم
جشن محبت و بازم بپا كنيم
يكدل و بي ريا بشيم
شريك غصه ها بشيم
مسكينا رو شاد بكنيم
دردشون و دوا كنيم
اونايي كه محتاجمونن
دست نوازش بكشيم
رو لباي خشكيدشون
خنده رو رونما كنيم
بريم به جشن عاطفه ها
هديه اي تقديم بكنيم به فقرا
دلاشون و شاد بكنيم
خنده ،رو لباشون وا بكنيم
خدا كه خيلي كريمه
محبتا رو ببينه
غمها همه چاره مي شه
شادي جاي غصه مي شه
بهار بازم پيدا ميشه
هواي آفتابي ميشه
برف رو كوه آب مي شه
چشمه پر از آب مي شه
تو دشتاي بي ستاره
خنده ي گلا دوباره
شاپرك باز سر مي زنه
بوسه به رخ گل مي زنه
رو شاخه هاي خشك شده
بازم شكوفه مي باره
زندگي رو به را ه مي شه
دل فقيرا شاد مي شه
از اين همه مهر و صفا
آدما بازم شاد مي شن
سفره هفت سين مي چينن
دوباره دلشاد مي شن
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.