جمعه ۲ آذر
نقش وهم شعری از آنا پورتقی
از دفتر میلاد اندیشه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ۱۲:۵۳ شماره ثبت ۲۳۳۰۵
بازدید : ۶۵۹ | نظرات : ۱۰۹
|
آخرین اشعار ناب آنا پورتقی
|
روزگاریست عجیب!
تیشه بر ریشه زند،
تا رود عشق و محبت ز کَفَش آهسته.
خطه ی نا همگون،
جدال عقل و قلم،
غم ، جدایی ، شکست،
خنده ی مردمانش سربسته!
اتاق خوبی ها;
تهی از ذره ای نور به هم پیوسته!
آدم خوب! کو؟! کجاست؟!
گر دیدی ، لابد;
" نقش وهمی است زبندی رسته"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.