جمعه ۲ آذر
**لب** شعری از آرزو محمدی
از دفتر ساقی نامه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ۱۸:۰۸ شماره ثبت ۲۳۲۳۸
بازدید : ۴۴۶ | نظرات : ۸۶
|
آخرین اشعار ناب آرزو محمدی
|
شب بر قصد سرم..
بر لب من بوسه زدست
جام و می نوشیدن من..
کوس بد نامی من..
بسکه زدست...
ای مسیحا تو چه خواهی
زلب بسه ی من...
گویا..این لب بدوخته
کلام حق بر لب زدست..
ای مسیحا..
توچه دانی ز من..
کاین رسوا..
در سراشیب رسیدن..
نام او بر لب زدست..
حق به جانب نروم..
کاین..
فنا..
سوخته..
من..
اندکی بر لب عشق
بوسه زدست...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.