( بنام خدا)
دگرشورنیست
شناسی،دلم کور نیست
تمام غمم دیدن روی توست
جداازتو منصورنیست
ومسرورنیست
-------------------------------------------
ای یارمن
عاشق کُشِ خمّارمن!
تو پا مزن بردفتر افکار من
داردنسیمی ازشمالِ رویت این بیمارعشق
بشنو ازاین دل،لحظه ای اذکار من
یک دم بشوعمخوارمن
دلدار من!
---------------------------------------------------------------
توفراموشم مکن
پرده بردل،پنبه درگوشم مکن
من درآن فکرم که حالم مُتصل با تو بُود
با فراقت محو وخاموشم مکن
آه مغشوشم مکن
-----------------------------------------------------------------
جان فدایت می کنم
من به سهم خود دعایت می کنم
این چنین درخلوتت چون شمع سوزانی چرا؟!
روزوشب بی شک صدایت می کنم
سر فدایت می کنم
----------------------------------------------------------------------------------
باتشکرازآموزشها وراهنمایی های استادعظیمی بیلوردی(دادا)
ارادتمندشما،سیدعلی منصوریان