جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیدعلی منصوریان (سید)
آخرین اشعار ناب سیدعلی منصوریان (سید)
|
(بنام خدا)
گیرم که زمانه با تو هم راز آید
ناسازی روزگار هم ساز آید
یاران گذشته ازکجا جمع شوند
این عمر گذشته از کجا باز آید
سیدعلی منصوریان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.