يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر الهه معین زاده (نسیم شرق)
آخرین اشعار ناب الهه معین زاده (نسیم شرق)
|
دل ام تنها و تب دار است
افق هاي تو را هر لحظه مي جويد
اگر آيي به بالينم
دمي شولاي احساست
وجودم را چنان مستانه مي بلعد
كه روحم تا فراسو لحظه اي از پاي، ننشيند.
دل ام تنها و بيدار است..
پ ن: تشکر ویژه دارم از جناب آقای نظری عزیز بخاطر راهنمایی های سازنده شان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.