یک امشب با خدا نجوا کنم من
به سوز دل ، دوچشم دریا کنم من
صفای قلبمی آرامشم تو
طلسمم ؛قلب خود شیدا کنم من
پریشان توام حیران و واله
که هر روز و شبم رویا کنم من
لبت بوسیدنم گر نهی باشد
زنم بر هم چنین فتوا کنم من
خدایا درد دل هایم تو بشنو
که خود را پیش تو رسوا کنم من