صدای بمب تو گوشتو سختی بار زندگی رو دوشتو و تن/میزنی رو پوشتو /میکوبی روکشتو/شاد باز میکنی پنجره رو به امید وصال رویای ذهنت/هوای پاک/
میخکوبی و خسته از فردای نو/همپای تو/از نا افتا/زخم و کشتار/چروندیم غاز این همه سال
باحالیم ها/مفهوم بود نمیرسه بار کج به مقصدش/
پس زیر صفر هستیم ماها/ اغفال /وداع/فرجام/صدا/کو فریادرست؟/گستاخ بالاست/
سر رفته حوصلت/تراس خونه هست/مبهوت/جبر/رخت رزم/میگه وطن همه زمین/دوست داره ارامشه/
میزاره جا پاشو رو مین
عشق انی/دیدی تو پیچش/یه قطره اشک/رو ویلچره/ شکستی تو
ورس 2:
بی خوابی و پریشون حال/بی تابی و پشیمون چاه/افتادی و بی اختیار میزنی زار/
بی سهمی از عایدش/ دلبرکم نمیشی درک بگم بهشون؟/کن افتخار/حق با اینه /حسرت دیدنه اونی که زاییدش/
از چپ و راست/یورش/از ترس هواست/روح جویات/ به دست عصاست/رها از هوای نفس/باوری از جنس ناتوانی ها/
اثار موج انفجار/طفلی هم هست هنوز بیدار/
ساز و دهل /بزمه/جشنه/مستی/گرمی/حادسست/
تو خلوتت به یاد بیار/تنی که تشنه محبته/
چاشنیشه ادا اصول/ هراسونی درداتو کجا دوا کنی/
پشت میله؟خنکه اب نوش/میمونه به دلت دشت کوه/بزنی تفریح ابگوشت/سالروز/اسارت/هستی تو/ می بره به مرز جنونت/
میزنی به خودت سالتو بارانداز/بدرقت/پالتو بهت داد/سرد بود
/
سکوت بس حمله رسم بود/ دندون به هرکی دادی نشون/خط و نشون کشید واست/یه نقاشی/از تعقیب و گریز /مجرم و پلیس/ضد و نقیض/
قمه ها زدی حالا دشنه ها بخور بذار عقده خالی شه از اجتماعییاتمون/که سازگارن؟نه/
شهرت/عوض انتقاد/ مجال ظلم قدرت بگیری بزنی ضجه ها/ برده ها پیشکشت/
نگذری از بچه ها/پشیزی نگیری حق ادما / هشته پاش ابر جهانی
قانون بشره جنگ
ارمغان /هست محال
پس بذار/پلکات رو روهم بعد بخواب
(تقدیم به جانبازان. جانبازان شیمیایی و خانواده شهدا)
http://pro.uploadpa.com/?file=139055025275182_ArmaQan.mp3