شنبه ۳ آذر
گوهر یکدانه شعری از بهروز حبیبی
از دفتر گلهای زندگی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ۲۲:۳۶ شماره ثبت ۲۲۲۲۲
بازدید : ۶۱۸ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب بهروز حبیبی
|
ای گوهر یکدانه ام
بگذار سرت بر شانه ام
یکدم بیاسا در برَم
ای دختر دردانه ام
چشم و چراغ خانه ام
چون تاج هستی بر سرم
زیبا گلم ای مه جبین
چندی کنار من نشین
تا روی ماهت بنگرم
دستان تو دنیای من
چشمان تو رویای من
دست حلقه کن بر گردنم
تو ماه زیبای منی
اوج تمنای منی
هستی تمام باورم
تو مژده روییدنی
بهانه سرودنی
زیبا گل نیلوفرم
هنگامه کردی نازنین
از من ربودی دل چنین
گویی زعشقت پرپرم
من مست و شیدای توام
آشفته روی توام
بنگر به چشمان ترم
زیبای من با من بمان
آهسته در گوشم بخوان
شوری بپا کن در دلم
لطف خدا شد بی حساب
پاک و زلالی مثل آب
پاینده باشی دخترم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.