يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر م فریاد(محمدرضا زارع)
آخرین اشعار ناب م فریاد(محمدرضا زارع)
|
تو نديدي سهراب!
هيچ بيدي
سايه اش را بفروشد به زمين
من ولي
مادري را ديدم
شير را نسيه نمي داد به طفلش هرگز...
پدري را ديدم
ميوه ي تازه رس عشقش را
به بهاي نفسي دود زده
سر بازار فروخت
كودكي را ديدم
در ساحل پر دُرّ دو چشمش
مرگ بازي مي كرد
و دلش ميل تپش داشت هنوز...
عارفي را ديدم
با دلي پر كينه
و رباخواري را
بر جبينش پينه...
بر بلنداي سخن
واژه هايي ديدم
كه پر از خنجر بود
و فرو مي رفت در قلب خدا
و خدا را ديدم
كه صبورانه
به درياي پر از خون دلش
موج تبسم مي راند
تا نلرزد دل انسان هرگز...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد فریاد بزرگوار بسیار زیبا عالی 🌹👏ارزشمند 🌹👏 پایدار باشین 🌹👏
🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ ¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸ 🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ ¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸ 🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ ¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸ 🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ ¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸ 🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ ¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸ 🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ ¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸ 🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ ¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد