جمعه ۲ آذر
شرح حال شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ ۰۹:۵۰ شماره ثبت ۲۱۹۵۶
بازدید : ۹۰۴ | نظرات : ۱۴۴
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
مثل پیکان مدل 51
اصل و زیر خاکی
هر روز صبح، از ترس اسقاط
با کمک اهالی محل استارت می خورم
من ظرفیت این همه فشار را ندارم
فقط قبل از حول دادن،
دستی را خوب بخوابانید!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.