جمعه ۲ آذر
بهار... عید شما مبارک باد شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر گلشن نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۰ ۲۱:۲۸ شماره ثبت ۲۱۹۲
بازدید : ۷۴۹ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
بهار
بهارت بوده است
باغ ترانه
براي ديدنت هردم بهانه
فدايت مي شوم
بوده كلامت
زعشقت بوده اين
دل را نشانه
*********
بهاري
بوده نامت اي عزيزم
بيا
هردم برايت گل بريزم
صفاي
نور چشمان تو اي گل
ز
معشوقان ديگر مي گريزم
******************
بهاري
بوده است در دشت و صحرا
خوشند
چون بلبلان دارا وسارا
زرخسار
گل مريم همه پاك
صفاي
دل كند دوري شر را
سعيد
مطوري/مهرگان
از
دفتر گلشن
*دلتان
سبز وبهاري باد
*عيدتان
مبارك باد
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.