به پاس مهرت
ستاره ای خواهم چید،
و نور باران خواهم کرد،کلبه ی حضورت.
به پاس لطفت
هزاران تکه خواهم شد ، از عشق
و هر تکه ام در جای جای اقیانوس خروشان
خواهد درخشید
من خیس و نورانی
تو مهرو دریا
تقدیم به حاج فکری احمدی زاده (ملحق)
که همیشه با لطف و مهر فراوانشون مارو در خونه ی دلشون مهمان کردند...
و موجب احساس امنیت ما در سایت شدند...
ارادتمند و دوستدارتان همیشگیتان
آنا