سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 4 خرداد 1403
    17 ذو القعدة 1445
      Friday 24 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۴ خرداد

        مهماني!

        شعری از

        مهران حبیبی (شبگرد)

        از دفتر همیشگی ها نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ۲۳:۱۲ شماره ثبت ۲۱۷۷۷
          بازدید : ۵۹۱   |    نظرات : ۱۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهران حبیبی (شبگرد)

        مهماني!

        يك اشتباه ممتد از دورها مي‌رسد و بعد ...

        آتشفشان خيل زنبورها مي‌رسد و بعد ...

        يك زن ميان آينه تنها نشسته است

        مهماني گرم بافورها مي‌رسد و بعد ...

        شب مي‌شود صداي هلهله برپاست و زن

        همرنگ جماعت بورها مي‌شود و بعد ...

        آهنگ نقطه با رقص‌هاي آشنا

        آغاز مي‌شود و تنبورها مي‌رسد و بعد ...

        آهنگ سنتي با حس دو مرد و يك زن

        لبخند مي‌شود و شورها مي‌رسد و بعد...

        رقصي پر از سكوت، چشم‌ها خيره مي‌شود

        اندام لخت در گيپورها مي‌رسد و بعد ...

        شيطان براي آخرين لحظه ساز مي‌زند

        خيل عظيم گورها مي‌رسد و بعد ...

        زن در ميان قبري پر از مار خفته است

        گوركن براي پر كردن گورها مي‌رسد و بعد ...

        مردها دوباره چله‌نشين زن‌ها شدند

        اينجا قيامت است بافورها مي‌رسد و بعد...

        انگار كه هيچ اتفاق تازه‌اي نيفتاده است

        يك اشتباه ممتد از دورها مي‌رسد و بعد...

        شبگرد ـ 15/3/88

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0