جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب مهرداد مزیدی
|
خطّه ی خورشید
هرگز ندیده ام چنین
نستوه و استوار
آنسان که مردمانِ خطّه یِ خورشید بوده اند
چون کوه، سربلند
چون رود پر خروش
چون ماه شب شکن
چون خواب دلنشین
*****
سوغات
از سفر برگشته دستانم
عطرِ تندِ خاطرت
سوغات راه اوست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.