جمعه ۲ آذر
ریز و ریز و ریز .و ریز شعری از فرید عباسی
از دفتر ئه وین نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ ۱۷:۳۴ شماره ثبت ۲۱۶۹۸
بازدید : ۵۳۸ | نظرات : ۶۶
|
آخرین اشعار ناب فرید عباسی
|
ده نگ ده نگ و ده نگ و دنگ
یه جوجه و صد تا رنگ
مامان آخر کجایی
دلم برات شده تنگ
جیک و جیک و جیک و جیک
جوجه ای قشنگ و شیک
می خوام نقاشی کنم
بخر برام تو ماژیک
تاب و تاب و تاب و تاب
پاشو دیگه کم بخواب
دارم میرم مدرسه
با یه عالمه کتاب
شور شور شور شور
بابا میاد از آن دور
یه بسته تو دستشه
اوخ جون ، سیب و انگور
کار و کار و کارو کار
چه خوبه آموزگار
درس قشنگ و خوبش
مونده برام یادگار
ریز و ریز و ریز .و ریز
منم بچه ی تمیز
باهوش و با نزاکت
کوجک و خوب و عزیز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.