جمعه ۲ آذر
متن اهنگ همنوع شعری از ناجی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ ۰۰:۳۴ شماره ثبت ۲۱۶۷۸
بازدید : ۹۴۵ | نظرات : ۳۳
|
|
شب زیباست/ستاره قشنگه/ماه چه رنگه؟باد می وزه/
همنوع رو یاری کردن چیه طعمش؟
تلخه؟/سرده؟/چای میزنی تنت گرم شه/بی احساسی به اونیکه بازه سقفش؟
زمانو با چی سپریش میکنی ها؟
قلم و خودکار/سیمان و دیوار/فرمون و کلاج/کیبرد و کتاب؟
یا نه/
ژ3و باتوم/بکنی اشغال/هلاکت و خون/له بشه قانون/صهیونیسم سکون/تجاوز به خانوم؟
نیست ادب و شیون/گراس و توتون هر روز میزنه یه جوون /سرنگون شده//
خاموشه بلوتوثاتون؟دست و با صابون/بشورین یالا/یه تکون بدین به خودتون/روشن شه مادون قرمزاتون
ورس2:
گرم شد هوا/تشنه لبی به هر طریق و حال باز اب می طلبه تنتو قانون بقاست/
سلام من به لب تشنه ی بچه های افریقاست بعد نماز عشا/
دریغا دعا گیرا نیستو عمل میخواد/زیر بناشو داریم/توفطرت/جنم میخواد/
بسازیم کاخ /انعام بدیم به همگان/دمغ نباشه هیچکی/مدام خنده رو لب رقص بکنه/
/حق دشمنو سگ بخوره/اشک رو فول {خطا}غم چپ بکنه/
عشق رو مفت بدیم به هم/منت نذاریم/قانع باشیم به کم/
رو ریاست ضرب بزنیم/رقابت رو کم بکنیم/ایثار رو جمع بزنیم/
این نظر منه خوب بود یا عالی؟اما بخشش دل بزرگ میخواد نه توان مالی/
جون به این قافیه ام/ اینو رد نکن/اینا چیزی نبود جز همش لم یکن{کاری که انجام نمیشود/محال}ناممکن
ورس3"
مرسی سیاها{سیاه پوست ها:منظور برده های افریقا}که قانعیت و رو صف میخوری تیلیت/
رعایت میشه همه جا به نوبت و پایمال نمیشه حق حتی بدون بلیت/سیریت؟/
نه/ولی از خود گذشتگی میکنید نمیرید/انفاق میکنید به هم مهر و محبت رو/در عین نداری/درعجبم؟چه جوری میشه همنوع رو یاری کرد با دست های خالی/
نوید میدم/سحر میاد و تموم میشه این شبای رنج و طلسم زشت/به بهبود روحی میرسیم ههمون میکنم تضمینش/
شاید بعد مرگ/
مهربون باشیم دست همو بگیریم جو سنگینه؟رپ همینه/
رسم هم اینه /
که مسکین دلش چرکین
و ظالم سفرش رنگینه/
ناجی
لینک مستقیم اهنگ: http://pro.uploadpa.com/?file=138798560662669_Hamno'.najirap.com.mp3
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.