شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
حقیقت را عیبی نیست گفتن... چه روز باشد چه شب
نیست خاری در دست!
بوئیست مست کننده...
شامه بوئیدن خواهد،
هر کسی را
توانائی خفتن؛
در دکان عطار ،
نیست!
بداهه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.