يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
خواب آرامم ميان طره اي از خواب موست
خرمني از موي خوبان ز افسر آداب موست
موي مشكين در شبي با شانه اي محشور شد
اين وصال آغاز درد شانه بيتاب موست
زلف آرامي كه بر هر زخمه آوازي نهفت
بي قرار زخمه رنگين كمان تاب موست
شب به بالين گلاب و ساز و قرآن و رباب
غافل از پايي كه در دام است و در گرداب موست
گشتم اي جان تا بيابم از وراي انجمن
عاشقي ها راكه گويي حيله پرتاب موست
سر به بالين كدامين منظري از مو نهم ؟
هر كجا رفتم صبائي ديدم از اخشاب موست
اي كه در شب شاهد چشمان خورشيدي ز دور
عيسي مريم كماكان در ره اصحاب موست
.................................
الاحقر باقر رمز ی باصر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباااااا و دلنشین