جمعه ۲ آذر
غزل شماره 1 شعری از محسن نصيري(هامون)
از دفتر حسرت پرواز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ۰۷:۵۶ شماره ثبت ۲۱۲۴۴
بازدید : ۵۹۰ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محسن نصيري(هامون)
آخرین اشعار ناب محسن نصيري(هامون)
|
روي آرامش نمي آيد به خواب
بر من ديوانه ي مست خراب
قصه ي شب هاي بي پايان من
وسعتي دارد به پهناي سراب
آدم از عالم سوال بي شمار
دارد و هرگز نمي يابد جواب
اين هراسان گشته از سوز فراغ
راحتش حتي نمي دارد شراب
همچو مردابي به ويران گشتنم
قطره ي آبي نمي بارد سحاب
آتش از انديشه تا در من زدي
در پي پختن مرا كردي كباب
خسته گشتم از شب و تنهايي اش
مهر تابان از سر مهرت بتاب
سوز هجران در تب وصل آمده
در تب گرم رسيدن رفته تاب
غرقه در درياي عشق تو شدم
مايلي گر بر نجاتم كن شتاب
اشك من در سوز هجران مي شود
در شب هامون روا مي دارد آب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.