دوشنبه ۲۸ آبان
زلال نجوا - از صادق عماری شعری از صادق عماری
از دفتر زلال نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ۰۱:۵۷ شماره ثبت ۲۱۱۴۸
بازدید : ۹۱۷ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب صادق عماری
|
زلال نجوا
یا حجت ابن الحسن (ع)
اربابم
خیلی بی تابم
چون گفتی روزی می آیم
می آیی ، با هر تقدیری ، چون شمشیری بر ظالم ها
می داری روزی ، بیدارم
من را از خوابم
دریابم
=
چون هستم
عاشق ، من مستم
من کورم ، بی پا بی دستم
پس بشتاب ای چون خورشیدی ، می تابی تو بر هر ظلمت
تو از من دوری، بشکستم
چون من دلبستم
من رستم
=
این دنیا
صد مشکل دارد
از هر کس اشکی می بارد
بی حجت چون می پندارد ، دور از حق است او مظلوم است
گر آیی ، کی او بد کارد
خوشحالی آرد
این نجوا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.