شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
ریخته اقیانوسی از تشنجهای آواره
برسرراه شعرم
طغیان می کنم بعد از هر صرع و
فراموشی ِ ماهی تنها
در قعر آبها...
به دادم برس
در این شبهای تاریک بندرگاه
دراین ثانیه های مهیج
و اوج گرفته تالباس شبِ آسمان کناری...
بنواز
این بوسه های پایانی را
تالب ِ آوازماهیگیران،
در حنجره ی لحظه لحظه فراموش شدنم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.