شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر محمد درگاهی (سپهر)
آخرین اشعار ناب محمد درگاهی (سپهر)
|
قلب من مثه یه شیشه
قلب تو مثه یه سنگ
زدی قلبمو شکوندی
شده داغون ، شده تنگ
واسه ی جدایی از تو
قلب من لبریز خونه
تو روزای بی کسی
کی برات از عشق میخونه
من میخوام از عشق بخونم
واسه تو ، بازم دوباره
توی آسمون قلبم
تویی تنها ، تک ستاره
بیا با من تو بمون و
تا ابد واسه همیشه
قلب من جز تو ، تو دنیا
عاشق هیچکی نمیشه
دستتو بزار تو دستم
بیا تا از عشق بگیم و
بیا مال هم باشیم و
بیا باز عاشق بشیم و
قلب من آرومه وقتی
تو با من باشی عزیزم
نرو تو ، بمون همینجا
نزار من اشکی بریزم
چشاتو بدوز به من تا
قلبم از عشق تو پر شه
باورم کن نازنینم
میخوام قلبت مال من شه
کنارم باش و بدون و
من به عشق تو، اسیرم
اگه تو با من نباشی
من بدون تو ، میمیرم
(محمد درگاهی (سپهر))
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.