جمعه ۲ آذر
امروز و فردا شعری از محمد رضا صالحی
از دفتر مسافر بیابان نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ۱۷:۴۹ شماره ثبت ۲۰۴۷۰
بازدید : ۵۴۷ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب محمد رضا صالحی
|
غافل از امروزها و نگران فرداهایم
غافل از اکنون، پی آرامش فرداهایم
خود میزنم زخم ها بر دل و بر جانم
خود باعث دردهایم و دنبال درمانم
دنبال چه ام؟ اکنون را چرا نمی یابم؟
بس است فردا، امروز را چرا نمی یابم؟
چشمانم برای همه باز و برای خود کور
میهمان خورشیدم و دنبال چشمه ی نور
به فکر فرادها و بی خیال امروزم
عمرم گذشت و هنوز حیران فردایم
هر روز نگران جوانی و سپید شد مویم
پژمرده شد گل جوانی و زرد شد رویم
امشب هم زندگی نکردم به امید صبح فردا
خسته شدم از تکراری شدن امروز و فردا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.