شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
تا تیر اندیشه ی در شهر شد رهاــ
به بهانه پیراهن عثمان
عوام (چشم) ده ها عین القضات ها
از حدقه بیرون کشیدند.
******************
آنقدردر خم ابروی
تو پیچیدم
تیر از کمان رها ،
شیر احساس دریدم.
گاهی اعتراف بد نیست!
پرده ای از
هزاران بکارتش دریدم
********************
جنین شعرم
تا ابد در حال
اندیشه است.
در حال افراغ اندیشه
جهان؛
در یک دهم ثانیه
از الهام یک بیت شعر من است.
هر سه اثر بداهه است !.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.