جمعه ۲ آذر
یکسال گذشت (به مناسبت اولين سال در گذشت مادرم) شعری از هادی بیابانی
از دفتر دلنامه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ۲۲:۵۳ شماره ثبت ۱۹۹۱۵
بازدید : ۸۶۳ | نظرات : ۶۳
|
آخرین اشعار ناب هادی بیابانی
|
یکسال گذشت
چشم به راهم هنوز
تا بیایی زسفر
افسوس که مرگ
سفریست بی پایان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.