چهارمین شعر من در شعر ناب : عـبـور
تاریخ ارسال به سایت شعر ناب : 7 آبان 1392
تاریخ نگارش : 28 فروردین 1392
( قبل از خواندن شعر، موزیک بسیار زیبای بیکلام آن را از پایین صفحه فعال کنید)
********************
مدعی با رنگ و نام عشق غوغا می کند
ادعـای راستـی در بـوق و کـرنا می کند
روزگار اندکی با این سخـن دل می بَـرَد
در دل مجنـون خود جایی مهـیا می کند
بعد از آن حس تنوع خواهی اش گُل میکند
خـاطـرش آغـوش بیـگانـه تمنـا می کند
در کمال راحـتی از عاشقـش دل می بُـرد
مُـردن تـدریجـیِ او را تمـاشا می کنـد
در میـان میـکـده بـازار گـرمی می کنـد
جلـوه ها افکنـده و هنگامه برپا می کند
از هجوم رهگذاران غـرق لذت می شود
ناز چشمش را به هر رندی هویدا می کند
در تقـابـل با حقـیـقت مثـل کبک جاهـلی
صـورتش را زیـر تـلّ بـرفـهـا جـا می کند
در سر شوریده اش دائم هوای تازه ایست
اینچنین ایام خود را رو به فردا می کند
او نمـی دانــد دمِ یـک کافــر آزاده ای
بهتر از رندان بی ایمان مسیحا می کند