شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر الهه معین زاده (نسیم شرق)
آخرین اشعار ناب الهه معین زاده (نسیم شرق)
|
نگاه که می کنی دلم
تمام لرزش زمانه را
به زیر پای خویش سجده می کند .
سکوت واژه های خیس من
به وسعت تمام بیت های شعر تو
شنیدنی است
فقط کمی خجالتی ست
زیر بارش حضور تو .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.