يکشنبه ۲۷ آبان
زندگی تمومش شکلاته شعری از فاطمه علاقمند
از دفتر زمزمه ها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۲۱ شماره ثبت ۱۹۴۰۲
بازدید : ۵۵۱ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب فاطمه علاقمند
|
زندگی قشنگه
ما با هم دیگه می خندیم
با همدیگه می خونیم
با همدیگه می رقصیم
با همدیگه زندگی می کنیم
با همدیگه شکلات می خوریم
زندگی تمومش شکلاته
بارون میاد تو شمال
آسمان می ترکه* و ما می خندیم
خورشید می خنده به ما
زنگی پرِ شکلاته
با هم خوشحالیم
با هم می خندیم
ما شاد شادیم.
===========
* منظورش از آسمون می ترکه را نفهمیدم. سوال که پرسیدم گفت وقتی آسمون بترکه خورشید می خنده دیگه!!!!!!!!!!؟؟؟؟
======
کمی غصه دار بودم به دخترم پیشنهاد دادم یه آهنگ شاد گوش بدیم گفت بذار من برات بخونم . آهنگ ِ من از همه شاد ترِ.
وقتی با صدای بلند سعی در جمله سازی داشت و فریاد می زد*** زندگی شکلاته*** دلم باز شد....چه تعبیر بچگانه اش زیبا و امیدبخش بود.
امید که زندگی همیشه شکلات باشه.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.